Darmowa dostawa (Kurier) już od 2 000,00 zł
Do końca marca przecena -20% na wszystkie sweterki damskie!
Do końca marca przecena -20% na wszystkie sweterki damskie!
Darmowa dostawa (Kurier) już od 2 000,00 zł
W naszym sklepie internetowym znajdą Państwo szeroką gamę filtrów do dystrybutorów paliwa, zarówno w wersji puszkowej jak i wkładów do przezroczystych "szklanek filtrujących". Oferujemy bogaty wybór filtrów do oleju napędowego, które są niezbędne w dystrybutorach. Każdy z nich zarówno puszkowy czy wkład, charakteryzuje się określonym przez producenta przepływem, zazwyczaj mierzonym w litrach na minutę. Dodór urządzenia filtrującego powinien być ściśle powiązany z innymi elementami w instalacji, głownie z wydajnością pompy paliwa. Istotnym parametrem, który powinien być brany pod uwagę przy wyborze, jest jego stopień filtracji, określający dokładność oczyszczania oleju napędowego lub benzyny mierzony w mikrometrach.
Równie ważnym elementem w dystrybutorach oleju napędowego lub benzyny czy avgasu jest separator wody. Te urządzenia nie tylko oczyszczają, ale również efektywnie oddzielają wodę, która może być obecna w ropie lub Pb . Separacja wody z benzyny lub oleju napędowego jest bardzo ważną kwestią ponieważ woda jest bardzo niebezpieczna dla silnika, a dokładnie mówiąc dla jego prawidłowego działania. Podobnie jak filtry paliwa firmy Piusi, Hifi Filter lub Gaiter do oleju napędowego, separatory występują w wersji puszkowej oraz jako wkład do przezroczystej obudowy typu Clear Captor firmy PIUSI lub ModiFilter firmy Gaiter.
Filtr wstępny to tak naprawdę każde urządzenie filtrujące zamontowane w układzie dystrybucyjnym. Na każdej stacji tankowania paliw płynnych zarówno tych profesjonalnych jak i na własny użytek może zdarzyć się sytuacja, że ciecz przepompowywana z cysterny do zbiornika zostanie zanieczyszczona większymi lub mniejszymi cząstkami stałymi. W przypadku takiej sytuacji bardzo ważne jest posiadanie urządzenia lub kilku urządzeń które będą oczyszczały ciecz już na etapie dystrybucji cieczy ze zbiornika. Przykładem takiego rozwiązania może nim być zarówno filtr liniowy montowany na początku układu który filtruje ciecz z większych zanieczyszczeń jak również wkład do filtra.
W układach dystrybucyjnych możemy zamontować filtry puszkowe filtry jak również wkład do wyżej wymienionych przezroczystych szklanek filtrujących. Oba urządzenia pełnią taką samą funkcję jednak różnią się swoją budową a dokładniej rodzajem gwintu. Rodzaj filtra który będziemy chcieli użytkować w swojej instalacji paliwowej musimy dokonać już na etapie zakupu ponieważ główki do obu urządzeń filtrujących nie są ze sobą kompatybilne. Najczęściej spotykane głowice do oleju napędowego, benzyny czy avgasu posiadaj gwinty o średnicy 3/4 cala BSP, 1 1/4 cala BSP, 1” 12 UNF oraz 1 1/2 cala UNF do których wkręca się filtr paliwa lub separator wody. Jeżeli chodzi o wkłady do przezroczystych filtrów firmy PIUSI czy GAITER, to wszystkie mają taki sam filtr a co a tym idzie możemy stosować je naprzemiennie.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.